Futókalandjaink

Éjszaka futottunk

2018. július 29. 09:55 - Csapó Ágnes

Remek felmérőnek gondoltam a rendezvényt, így nagyon vártam, hogy részt vegyünk ezen a helyi versenyen. Nekem nem sikerült a 16 km-re felkészülni, a heti egy alkalmak kevésnek bizonyultak, így a biztos 10 km-t vállaltam. Benő pedig 21 kilométeren nevezett. Neki pedig egy  jó alapnak tűnt a triatlonos felkészülés közbe. Egész nap a pihenésé volt, ebéd után még aludtunk is egy nagyot, amit egy jóleső semmittevéssel fojtattunk. Ez Petra mellett elég nehéz, de nagyjából sikerült, mégpedig annyira jól, hogy alig maradt erőnk és kedvünk az esti versenyre. Aztán csak össze szedtük magunkat és időbe elindultunk a rendezvényre, hogy maradjon időnk kicsit játszóterezni és a tombolasorsolást is meghallgatni. Sokan tudják, hogy szeretek játszani, pár kisebb-nagyobb nyeremény is landolt már nálam Fortuna kegyeiből, így mindig izgulok, hogy nyerek-e valamit. Na, mit? A fődíjat sikerült elhozni ,igaz most nem nekem, hanem Benőnek, de családban marad. Megyünk Bükkfürdőre egy napra, amikor Jázmin is velünk lesz. Amíg mi a rajtra készültünk, megérkezett húgom a gyerekeivel, akiknél Petrus az éjszakát is töltötte. Szerencsére nagyon jól elvannak az unokatesók, már máskor is aludt ott Petra, így nyugodtan indultam a rajthoz.

Benő 20:30-kor rajtolt, én pedig 20:35-kor. A verseny nagyon jól szervezett volt, rengeteg információt kaptunk már előtte és a helyszínen is. Az útvonalon végig világító tárgyak jelezték, merre kell haladni, a forgalmat pedig rendőrök és polgárőrök irányították,míg a futók a kritikus pontokon elhaladtak. Az útvonalat 5,3 kilométerre tervezték és ki-ki maga dönthette el, mennyit fut, egyéniben vagy váltóban, maximum 4 kört lehetett vállalni. A kedvenc részem a Béke út volt, ahol a lakosok szinte az összes ablakba,kapuba kint álltak és szurkoltak,köztük sok kisgyerek akik nagyon élvezték a látványt, és volt aki gyertyát is tett az ablakba.

A magam részéről a távot teljesítettem, lassabban, mint gondoltam,de annyi más edzés, család, munka mellett nekem ennyire tellett. Kényelmes tempót futottam, végig jól éreztem magam én maradok ennyinél. Benő 5,23-as tempót futott, közbe pedig rájött, hogy többet kellene edzenie, hamarosan itt az Ultra beast és utána nemsokkal a triatlon. Benő meglátása, hogy az éjszakai futás másabb érzés, mert nem lát az ember mindent, pl,hogy hova lép. Elmondása szerint  a sötétebb helyeken lassabban futott, nekem ez nem tűnt fel. Engem például motivált, hogy végig volt valaki körülöttem, így könnyebben küzdöttem.

Köszönjük Paddy Se, hogy ilyen színvonalas versenyt hoztatok össze. Hajrá! 

Spartan Ultra beast  2018.09.01.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futokalandjaink.blog.hu/api/trackback/id/tr6914148087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása