Futókalandjaink

Elkezdem

2018. február 11. 10:26 - Csapó Ágnes

 

ezt a blogot elsődleges céllal azért kezdtem el írni,hogy bemutassam életünk pillanatait kislányunkkal,Petrával. Az első három év lemaradt,de lesznek visszaemlékezések,hiszen eddig is jó pár élmény van a hátunk mögött.Például,mikor Hollandiában lerobbant a kocsink és ott tologatta apa,mama és a nagylány,közben én Petrust próbáltam altatni...

Nagyon sokat sportolunk,Benő pedig célul tűzte ki,hogy Európa fővárosaiban fut egy Maratont. Most jön a hatodik... Közös készülés,utazás,város és országok látogatása,ez mind együtt vár ránk. Sok sok új élmény,kaland ,Petrusnak pedig ez lesz első repülős útja Máltára.Igen, mi nem a tipikus nyáron nyaralunk család vagyunk,akkor megyünk,mikor sportesemény van. :)

Anya vagyok,nő vagyok és rengeteg minden érdekel. Szeretem az új,sokak számára nem mindennapi dolgokat és a hagyományokat is ápolom.Szeretném az életünket a nekünk legjobban terelgetni,mindenből megtalálni a számunkra legmegfelelőbbet.

Benő példás családapa,nagyon szereti a kislányait,heti 40 órát dolgozik,edz és velünk van. Szerintem minden ember megérdemli az elismerést aki a család mellett sportol,hiszen egyáltalán nem könnyű megtalálni a helyes utat.

Családunk két fiatalabb tagja pedig Jázmin és Petra. 

Jázmin 12 éves és anyukájával él,de szerencsére sokat van velünk.A távolságot még csak csak le tudjuk győzni,de az iskolai követelményeknek bizony meg kell felelni,így nem tud mindig velünk jönni a versenyekre.

Petrus egy eleven,önálló akarattal bíró 3 éves kislány,aki nagyon közreműködő,ha szülei hóbortjairól van szó.Biztos vagyok benne,hogy sok meglepetést tartogat még nekünk.

Ágnes&Benő

blogra.jpgkissphoto09.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futokalandjaink.blog.hu/api/trackback/id/tr4513655040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása