Futókalandjaink

Farsangi edzés

2018. február 12. 15:36 - Csapó Ágnes

Ha  nem futunk,aerial hoopozok,rudazok,akkor A Teremben edzünk. Itt ismerkedtünk meg és Petra születése után heti egy közös programra törekszünk.Mi más lehetne,mint egy jó kis közös edzés?Nem is moziba megyünk,mint más normális pár.  De így van ez jól. A lenti képek magukért beszélnek,itt az ember önmaga lehet,nagyon szuper mindig a hangulat és motiváló az edzőnk és az egész közösség.

A korcsoport széles,mert van 14 éves kosarasunk és 64 éves Magdi nénink is.Az edzőnk figyelembe veszi a különbségeket, a személyes fejlődéseket és így igazítja az edéseket.Mindegyikünk közös célja,egy jó masszív alap megszerzése az egyéb tevékenységeihez,amit itt biztos meg tud szerezni.Én személy szerint itt tanultam meg a küzdés és kitartás fogalmát,amiért örökre hálás leszek.

Mivel szerdán véget ér az idei farsang szezon,hoztam pár hangulatfokozó,bemutatkozó képet a mulatozós edzésünkről. Ez volt a 3. farsang a teremben,tavaly már készültem,idén pedig kb január eleje óta vártam,hogy eljöjjön a nap.Elsődleges szempont volt a maskara választásnál,hogy lehessen benne mozogni. Mivel nem szeretem a tucattermékeket,szeretek kreatív lenni, egyértelmű volt,hogy a jelmezeink nagy részét én gyártom. Így sikerültek,íme:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futokalandjaink.blog.hu/api/trackback/id/tr6113658994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása