Futókalandjaink

Rajt az első helyről,nagyon aktív hétvége

2018. május 27. 14:52 - Csapó Ágnes

A versenyzést most én folytattam,Benő pedig gyerek megőrzőt nyitott,ugyanis 4 gyerekünk volt szombaton. Húgom dolgozott, így az unokatesók is velünk voltak. A tavaszi futásaimmal meg voltam elégedve,így mikor hallottam,hogy lesz egy terepfutó verseny elérhető távval a számomra, gondoltam benevezek. Ez volt idén az első 10 kilométerem. Kellemes terep, jó útvonal,szuperül jelölt pálya. Pár edzőtárssal sikerült össze futni és együtt rajtolni az első helyről. Eddig sose tudtam onnan,de most nem voltunk sokan. Az edzőtársaim sokkal gyorsabbak, így kb 50 méterig tudtam velük a tempót tartani, aztán szépen lassultam,mert a rajt után rögtön domb volt. Ki is vette az erőt belőlem,a saját tempómmal meg voltam elégedve,de közbe mindenki lehagyott. Utolsóként, de boldogan értem célba. Nekem annyi számít, hogy meg tudtam csinálni. 7,07 átlaggal 1óra 8perc alatt értem be. Sima úton kicsit gyorsabb lettem volna, és a terv, hogy 6 perces átlagom legyen 10 kilométeren.

Délután pedig kellemesen lelazíthattam az izmaimat, ugyanis a Pannonia hotel tetején egy csodás kilátású, fantasztikus hangulatú, exkluzív jóga órán tudtam részt venni Horváth Beatrix oktató szervezésében.Azért nem mondom,hogy a nap végére nem fáradtam el, de az ott töltött minden perce élmény volt és ez  mindent felülírt. Természetesen a két esemény között kicsit lepihentem egy órára Petrussal,hogy azért bírjam valahogy.

Vasárnap pedig családi bringatúrán vettünk részt. Jázminos hétvégénk volt, így ő is jött és sikeresen teljesítette a távot. Ami Sopron-Fertőrákos-Balf-Sopron 27 km. Jázmin már egyszer körbe tekerte velünk a Velencei tavat, így tudtuk, bíztunk benne,hogy menni fog neki most is. Azt a pár emelkedőt elhallgattuk... De ügyesen megcsinálta, Petrus pedig apa mögött utazott és diktálta a tempót. A túrán lehet tombolát venni, a befolyt összegből a soproni kórház gyerekosztályát támogatják a szervezők. Helyi vállalkozások pedig rengeteg ajándékot ajánlanak fel, köztük bicikliket. Idén a 27. túra volt 27 biciklivel. Sajnos nem nyertünk. De közös programnak tökéletes, a szépséges Fertő táj látványa, pedig kárpótló.

A nyárra egyenlőre nincs versen terv, de ki tudja nálunk hogyan alakul. Szeptemberbe lesz Szlovéniában triatlon 70,3 Benő arra készül. Az biztos,hogy igyekszünk aktívan eltölteni a közös szabadidőnket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futokalandjaink.blog.hu/api/trackback/id/tr3514006148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása