Futókalandjaink

Miket ettünk Máltán?

2018. március 22. 09:22 - Csapó Ágnes

Előzőekben már említettem három helyet ahol ettünk. Szóval a Pastizi nem vált be se elsőre se másodikra nem sikerült  meggyőznie. Az első helyen egyértelműen rosszat választottunk a másodikon már ízletesebbet sikerült kifogni, de annyira atomjaira hullott, hogy élvezhetetlen volt. Ezt amúgy a Kalüpszó barlangjánál tudtuk beszerezni egy cuki kis lakókocsiból.  A barlang egy kietlen helyen található, semmi nincs a környéken csak a buszmegálló, ez a kis büfé meg egy kőviskó amiben helyi csipkét és képeslapot árult egy néni. 

A napunkat mindig úgy terveztük, hogy legalább egy ebéd legyen benne valahol, reggelit- vacsorát pedig többnyire otthon ettünk. Illetve csomagoltam magunknak az útra egy adag szendvicset, gyümölcsöt, valami rágni valót. Igen, erről a megszokásról képtelen vagyok lemondani, még a strandra is képes vagyok a magam csomagolta szendvicset, salátát vinni. Ebbe nőttem fel és tovább is viszem ezt a kis családi hagyományt, amíg tehetem :) Tudom, fura, hiszen a mai világban bármikor ,bárhol tudunk venni egy szendvicset, minden sarkon ott egy meki vagy egy bármilyen gyorsétterem. Viszont nekem fontos, hogy tudom mit eszem.

Itthon is megnézem az összetevőket és ha idegen helyen járok, próbálok a szokásainknak megfelelően vásárolni. Ennek ellenére szeretek új dolgokat kipróbálni és megkóstolni, de az nem egy gyorséttermi lánc lesz. 

Szóval első nap, ami a repülős út volt, a házi szendvicseket fogyasztottuk, igen a repülőtéren. Szerintem mókás. Mdinában a Fontanában ettünk egy finomat, az asztalunkra került pizza, tészta és saláta is. Meg a saláta mellé egy kis sütike. Nyamiii. A maraton napján szintén pakoltam szendvicseket, banánt a futás utánra. A városi séta után úgy döntöttünk a szállásunk környékén eszünk. Ami egy arab étterem volt, de inkább egy büfé. Nagyon finom salátákat, grillezett zöldségeket ettünk. A pult feletti kirakott képekről szerettünk volna választani, de kiderült az csak ott maradt, az van ami a pultban látszik, saláták előkészítve a húsok mind szépen lefedve, sütésre előkészítve várták a rendelésünket. Gozóra is pakoltam ezt-azt, a terveinkben az szerepelt, ha lehet az Azúr ablak melletti étteremben eszünk, ami sikerült is. Ott nyulat ettem, nagyon ízlett a többiek pizzát és tésztát rendeltek. Este pedig össze készítettem a hajnali indulásra a szenyókat, haza is jött belőle.

Rómába is szeretném hasonló szisztéma szerint alakítani a napjainkat, abba biztos vagyok, hogy a tészta és a pizza nem fog kimaradni, kevesebb lesz abba a pár napba a saláta. :)))) Na meg a fagyi és a tiramisu.... Rendeltem egy csodás hátizsákot a városi csavargásokhoz, természetesen nem egy túraháti, gyönyörű szép, nagyon várom, hogy megjöjjön az út elött. És pont olvastam, hogy az Adidas kidobott egy óceáni szemétből készült cipőt, mivel új sportcipőt szeretnék utcára, nagyon remélem, hogy ott fogok kapni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futokalandjaink.blog.hu/api/trackback/id/tr8813765944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása